خدمات تجاری سازی - بازاریابی

منظور از بازار صرفا محل فیزیکی نیست بلکه مکانیزمی است که عرضه و تقاضا را به همدیگر می رساند.

بازاريـابی ( Marketing ) به فرآيندي اطـلاق ميشود که کلـيه فعاليت هاي مربـوط به تحـقيقات، توليد، توزيع و فروش کالاها، قبل از توليد تا پس از فروش در طي آن هدايت مي شوند.

  از مهمترین عوامل تشکیل دهنده بازار موارد ذیل می باشد:

  1. عرضه کننده

  2. تقاضا کننده

  3. نیاز یا احتیاج

  4. قدرت خرید

با توسعه تکنولوژی های نوین، خدمات بازاریابی نیز کاملا دگرگون شده و استفاده از تمامی ظرفیت های بازاریابی نوین نیازمند طرح و برنامه هوشمند بازار است. شما در تعامل با شرکت های بازاریابی موفق و خلاق به اهدافی که تصور فکر کردن به آنها را نداشتید در برنامه کسب و کارتان نهادینه خواهید نمود.

شناخت واسطه های بازار و همچنین انتخاب نوع بازاریابی برای هر محصول نیازمند استراتژی متفاوت از بازاریابی های نوین می باشد. در این میان استفاده از بازاریابی آنلاین و استفاده از فضای مجازی و شبکه های اجتماعی، قدرت محصولات فناوری را با درصد بالایی در بین مشتریان ارتقا خواهد بخشید.