خدمات تجاری سازی - بازاریابی
منظور از بازار صرفا محل فیزیکی نیست بلکه مکانیزمی است که عرضه و تقاضا را به همدیگر می رساند.
بازاريـابی ( Marketing ) به فرآيندي اطـلاق ميشود که کلـيه فعاليت هاي مربـوط به تحـقيقات، توليد، توزيع و فروش کالاها، قبل از توليد تا پس از فروش در طي آن هدايت مي شوند.
از مهمترین عوامل تشکیل دهنده بازار موارد ذیل می باشد:
- عرضه کننده
- تقاضا کننده
- نیاز یا احتیاج
- قدرت خرید
با توسعه تکنولوژی های نوین، خدمات بازاریابی نیز کاملا دگرگون شده و استفاده از تمامی ظرفیت های بازاریابی نوین نیازمند طرح و برنامه هوشمند بازار است. شما در تعامل با شرکت های بازاریابی موفق و خلاق به اهدافی که تصور فکر کردن به آنها را نداشتید در برنامه کسب و کارتان نهادینه خواهید نمود.
شناخت واسطه های بازار و همچنین انتخاب نوع بازاریابی برای هر محصول نیازمند استراتژی متفاوت از بازاریابی های نوین می باشد. در این میان استفاده از بازاریابی آنلاین و استفاده از فضای مجازی و شبکه های اجتماعی، قدرت محصولات فناوری را با درصد بالایی در بین مشتریان ارتقا خواهد بخشید.